Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Πανσέληνος ...

Πανσέληνος ... [επεξεργασία]
396 αναγνώστες
Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2008
18:40

Σήμερα εκτός της Εαρινής Ισημερίας ...


έχουμε και Πανσέληνο...



όπως φαίνεται στον ημερήσιο πίνακα φάσεων σελήνης


Οι ήχοι της σονάτας υπό το σεληνόφως


του Betoven (Daniel Barenboim)


(παραγγελία του Discount στον Goldmine, που χωρίς την άδειά τους χρησιμοποιείται στο εδώ blog, τους την αφιερώνω, με την ελπίδα να μη μου θυμώσουν)


συμπληρώνουν το σημερινό αστρικό γεγονός!



















Moonlight sonata
1ºmov Adagio sostenuto
2ºmov Allegretto
3ºmov Presto agitato


 


Καλό βράδυ...


με ευχάριστο ύπνο...


 έτσι για να εορτάσουμε και την παγκόσμια ημέρα ύπνου


 

Σχόλια

21/03 18:55  PREMIUM
Καπετάνισσα η υποκλοπή έχει γίνει με τη σύμφωνη γνώμη μου :-)

Μόνο που δεν...ακούγεται τίποτα...

Ευτυχώς γιατί θα καταλάβαινα και τη διαφορά στο...ηχόχρωμα αν ήταν για παράδειγμα Gould :-)

Θερμές ευχαριστίες ούτως ή αλλέως...και για τον ευχάριστο ύπνο εύχομαι παρομοίως.

ΥΓ. Αξίζει το DVD ! Αν δεν το έχεις αγόρασε DVD player για το petit bateau και το φέρνω εγώ.
Γεννήτρια η ψυχή μας :-)
21/03 19:03  evie
Φταίνε οι ταχύτητες, φταίνε και οι ηχογραφήσεις, (φταίμε κι εμείς... φταίνε κι αυτοί...φταίνε κι οι άλλοι...που λέει κι ο Κηλαηδόνης:-)

Θα πάρω το DVD player ως εξοπλισμό για το σαπιοκαραβάκι Β&Ο οχι ό,τι κι ό,τι!
21/03 19:14  PREMIUM
Άιντα νάχουμε και λίγο...γκλάμουρ και στο petit bateau και προπάντων...σλιμ μέγεθος !

Τα μεγάλα ηχοσύνολα άστα για τα...κρουαζιερόπλοια :-)
21/03 19:17  evie
ουκ εν τωι πολλώι το ευ!
21/03 20:52  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Σας ευχαριστώ πολύ καπετάνισσα, εγώ το έχω σε βινύλιο με τον Αρθούρο και σκόπευα να το ακούσω στο σπίτι...
Ναι ακόμη στο γραφείο είμαι ακόμη και για πολύ ακόμα.
Όσο για τον πατριώτ' είναι ο τιμώμενος σε μία από τις ημέρες σήμερα... "κοιμάται με τα τσαρούχια"...
21/03 22:41  evie
Δεν πιστεύω να είστε ακόμα στο γραφείο αγαπητέ Τριαντάφυλλε! Άλλα ρωτάω σαν να μην ξέρω! Κι ο αδελφός μου μένει μέχρι αργά στο εργαστήριο, πριν από λίγο γύρισε και αμέσως να μου κάνει κατάληψη στο πληκτρολόγιο!
21/03 23:02  greg
ωραια η πανσεληνος- ρηξτε και μια ματια στο συμπαν,στο διεθνη διαστυμικο σταθμο,στο διαστυμικο λεοφωριο endevor μεσο του live tv της ΝΑΣΑ στο nasa.gov πολυ ενδιαφερον.
21/03 23:05  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Ε λοιπόν ΕΙΜΑΙ !... Γραφείο = προσωπικό επαγγελματικό γραφείο ΚΑΙ "παράρτημα" του "Ιδρύματος". Όσο και αν μοιάζει περίεργο "εκεί" έχω superdοuper σύνδεση Internet...αλλά Windows 98 !...
Κάθε φορά αποποιούμαι της αναβάθμισης υπέρ της επέκτασης των εργαλείων για τους Σπουδαστές. Σε περίπτωση ανάγκης κουβαλάω το laptot ΜΟΥ.
<ΕΔΩ> εκτός από τη Μυρσίνη, άλλη μία Σπουδάστρια ("μου" αυτή...) επεξεργάζονται - εκτυπώνουν τη Διπλωματική τους και σε (πανηγυρική ατμόσφαιρα) όλες/οι μαζί ρυθμίζουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες...
21/03 23:50  gerodimos
Βλέπω έχετε μια πολλή όμορφη παρέα.
Την καληνύχτα μου για μια όμορφη βραδιά.
22/03 00:34  Goldmine
Για την αποκατάσταση της αυθαιρεσίας... αξιώνω:

Παραγγελιά:www.youtube.com/v/9EcZH_9bZYE&hl=en

Θα επανέλθω...

22/03 01:11  evie
Γιάννης Ρίτσος! Μεγάλη παράληψη! Θα κάνουμε ειδικό αφιέρωμα το δικαιούται!
Μαζί με ανάλυση από μια πολυ αγαπητή μου συνάδελφο φιλόλογο...αν μου την παραχωρήσει...
22/03 09:07  evie
Καλημέρα σας!

greg θα το κοιτάξω αν γίνεται θα το βάλω και θα είναι πολύ ενδιαφέρον! Σ'ευχαριστώ!

αγαπητέ gerodimo ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ευχές!

Ελπίζω όλα να πήγαν καλά με τις διπλωματικές εργασίες του μπλογκοδίδυμου, εύχομαι καλή παρουσίαση στη Μυρσίνη και στη φίλη Σπουδάστρια!
22/03 09:48  gerodimos
Φίλη evie. Την επόμενη χρονιά θα συνεισφέρετε και εσείς με την βοήθειά
σας.
Προς το παρόν καλημέρα από την ωραία Θεσσαλονίκη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου