Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Καφεδάκι στο Καφενείο "Νέον" ...του Τσαρούχη

Καφεδάκι στο Καφενείο "Νέον" ...του Τσαρούχη [επεξεργασία]
330 αναγνώστες
Παρασκευή, 29 Φεβρουαρίου 2008
10:16

...Γιατί τι άλλο καλύτερο από ένα καφεδάκι


και κουβέντα με φίλους για μετοχές και άλλα.


Γιάννη Τσαρούχη, Καφενείον "ΝΕΟΝ" (1956-1966), Εθνική Πινακοθήκη και μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου


...στο κάτω - κάτω Ρωμιοί είμαστε


Ο Ρωμιός - Σουρής

 


Στον καφενέ απέξω σαν μπέης ξαπλωμένος,

του ήλιου τις ακτίνες αχόρταγα ρουφώ,

και στων εφημερίδων τα νέα βυθισμένος,

 κανένα δεν κοιτάζω κανένα δεν ψηφώ.



Σε μια καρέκλα το'να ποδάρι τεντόνω,

το άλλο σε μιαν άλλη, κι ολίγο παρεκεί

αφήνω το καπέλο κι αρχινώ με τόνο


τους υπουργούς να βρίζω και την πολιτική.



Ψυχή μου! Τι λιακάδα! Τι ουρανός! Τι φύσης!

αχνίζει εμπροστά μου ο καϊμακλής καφές

κι εγώ κατεμπνευσμένος για όλα φέρνω κρίσεις,

και μόνος μου τις βρίσκω, μεγάλες και σοφές.



Βρίζω Εγγλέζους, Ρώσους και όποιους άλλους θέλω

και στρίβω το μουστάκι μ'αγέρωχο πολύ

και μέσα στο θυμό μου κατά διαβόλου στέλνω

τον ίδιο τον εαυτό μου και γίνομαι σκυλί.



Φέρνω τον νου στον Διάκο και εις τον Καραΐσκο

κατενθουσιασμένος τα γένια μου μαδώ,

τον Έλληνα εις όλα ανώτερο τον βρίσκω

κι απάνω στην καρέκλα χαρούμενα πηδώ.



Την φίλη μας Ευρώπη με πέντε φασκελώνω

απάνω στο τραπέζι τον γρόθο μου κτυπώ...

Εχύθη ο καφές μου, τα ρούχα μου λερώνω

κι όσες βλασθήμιες ξέρω αρχίζω να τις πω.



Στον καφετζή ξεσπάω..φωτιά κι εκείνος παίρνει,

αμέσως άνω κάτω τον κάνω τον μπουφέ,

τον βρίζω και με βρίζει, τον δέρνω και με δέρνει

και τέλος...δεν πληρώνω δεκάρα τον καφέ.



1993


 Καλημέρα ...


 


 


 


 


 
Σχόλια

29/02 10:24  ΟΡΦΕΑΣ
Καλημέρα ήρθαν τα χελιδόνια !
29/02 10:27  evie
Έρχονται-Ήρθαν ΟΡΦΕΑ και κάνουν φωλιές στα καφενεία...
29/02 10:34  ΟΡΦΕΑΣ
Άντε καλή Άνοιξη τώρα που ανθίζουν οι αμυγδαλιές καμία σχέση με το άσμα !
29/02 10:37  evie
Καλή Ανοιξη ΟΡΦΕΑ, κάτσε να βάλω αλλο ένα χελιδόνι για να μην είναι ένα...το χελιδόνι... κι είναι η Ανοιξη ακριβή!
29/02 11:04  EASY RIDER ( GARV )
Γεια σου ευη 5* γιατι επιμενω . ζηλευω το δικο σου μπλογκ και του goldmine .
29/02 11:12  evie
Καλημέρα Γιώργο, όλοι έχουμε τη δική μας πινελιά στα blog, όλα είναι υπέροχα
...ο καθένας στο είδος του!...:-)
29/02 12:03  Σάρισα
Συγχαρητηρια για τη φρεσκαδα που χαριζεις στο χωρο που μας φιλοξενει και στους αναγνωστες σου.
29/02 14:26  Goldmine
Xελιδονίσματα, Ρωμιός-Σουρής...ούριος άνεμος και το καφεδάκι στην κουπαστή του πλεούμενου που λικνίζεται στα κύματα!
Ωραίa που μας ταξίδεψες, evie!
29/02 14:48  evie
Σ' ευχαριστώ φίλε μου Σάρισα για τα καλά σου λόγια. Όλοι εδώ δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να τιμήσουμε τον ιστοχώρο που μας φιλοξενεί και να περάσουμε κι εμείς καλά.
Χελιδονίσματα και Σουρής γιατί το απαιτούν οι μέρες Goldmine!
Έβαλα και δύο χελιδόνια για να μην είναι η άνοιξη ακριβή και να μας έρθει σύντομα στο χρηματιστήριο.
29/02 21:37  pol
Καλησπέρα evie.Οι τρεις τελευταίες μέρες σε μας είναι καθαρά ανοιξιάτικες!
θα 'ρθουνε και τα χελιδονάκια!Χελιδονάκια λένε πολλοί και τους φίλους επισκέπτες(τουρίστες) που μας δίνουν μεγάλη χαρά!
29/02 22:01  evie
Καλησπέρα pol, και στην Πάτρα σήμερα είχαμε ανοιξιάτικη μέρα, χελιδόνια δεν είδα ακόμα, αλλά που θα πάει θα έλθουν.
Όσο για τα χελιδονάκια-επισκέπτες εύχομαι να έχετε πολλά στο νησί φέτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου