Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Καλό Σαββατοκύριακο με αφιερώσεις....

Καλό Σαββατοκύριακο με αφιερώσεις.... [επεξεργασία]
370 αναγνώστες
Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2008
09:29

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλα τα μέλη του Capital forum με αφιερώσεις ... 


 





















 στην


elenitsa 1,crazy,grouma stella


με το τραγουδάκι του μπλογκ



 



 στον


Garv, Βασιλης-Αντ και σε όλη την παρέα του blog του


με το αγαπημένο του



 



 στον


Ερμή και Νυχτερίδα


με το "Mon amie la rose"




 



















στον


Discount, jupiter, ΘΕΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ


με "αστέρι του βοριά"


 

στον Goldmine, pol,favlos,Yannis K.


με "Στο περιγιάλι"


 


 

 στο Capital


που μας ενώνει...




 





















Ειδική Παραγγελία...

 



L'étoile du Nord amènera le ciel clair

mais avant qu'un voile paraisse du bocage

je deviendrai une vague et une flamme

et toi ma patrie disparue, lointaine

tu deviendras une caresse et une plaie quand tu verras le matin sur une autre terre


Maintenant je vole pour la joie de ma fête

Mes lunes anciennes, mes oiseaux nouveaux

chassez le soleil et le jour de la montagne

pour me voir passer comme un éclair dans le ciel



 


 


   

του Discount


 


 


 

Τ’ αστέρι του βοριά

Μουσική/Στίχοι: Χατζιδάκις Μάνος/Γκάτσος Νίκος

     

Τ’ αστέρι του βοριά θα φέρει ξαστεριά

Μα πριν φανεί μέσα απ’ το πέλαγο πανί

θα γίνω κύμα και φωτιά, να σ’ αγκαλιάσω ξενιτιά

Και συ χαμένη μου πατρίδα, μακρινή

θα γίνεις χάδι και πληγή σαν ξημερώσεις σ’ άλλη γη

 Τώρα πετώ για της ζωής το πανηγύρι

 Τώρα πετώ για της χαράς μου τη γιορτή

 Φεγγάρια μου παλιά, καινούργια μου πουλιά

διώξτε τον ήλιο και τη μέρα απ’ το βουνό

για να με δείτε να περνώ σαν αστραπή στον ουρανό 


   


...και αγάπη


Εύη

Σχόλια

16/02 11:57  crazy
Καλημέρα!
Κάτι από ραδιόφωνο μου θύμισες σήμερα και λατρεύω το ραδιόφωνο!
Ευχαριστώ λοιπόν για την αφιέρωση κι ανταποδίδω!
Κι επίσης αφιερώνω με πολλή αγάπη σε μια αγαπημένη ψυχή - ξέρει αυτή... :)

16/02 12:09  PREMIUM
Να μου επιτρέψεις γλυκειά μας Evie να φιλοξενήσουμε τους στίχους της πολύ πετυχημένης αφιέρωσης σε ότι τουλάχιστον με αφορά.

Ο τίτλος θα μπορούσε να είναι και :

<<Η ζωή μου όλη...>>
Όπερ έδει δείξαι στο εξής...
16/02 12:18  EASY RIDER ( GARV )
1000* eyh , μακραν το πιο ευχαριστο ποστ του capital σημερα . μπραβο .
καποια; στιγμη αν δεν βαριεσαι θελω να μου εξηγησεις πως κανεις επικολληση τα βιντεο .
16/02 12:22  EASY RIDER ( GARV )
Και τις ευχαριστιες μου για τη αφιερωση .
16/02 12:26  evie
καλημέρα φίλοι μου,
crazy ναι έχεις δίκιο μοιάζει με ραδιόφωνο...
Disc
Οι προτιμήσεις σας θα βρουν μία θέση στο post.
16/02 12:30  Yannis K.
Με πετυχες στο δοξαπατρι ...

Στην υγεια σου! Νασαι καλα!
16/02 12:40  evie
Garv, Yannis K.
Σας ευχαριστώ,
Η τεχνική για τα βιντεάκια με παίδεψε λιγάκι, από χτές κάνω hacking στον κώδικα του blog της Xrysas!
(sorry xrysa... αλλά από την αρχή μίλησα περί οικειοποίησης δανείων βλ. πάνω δεξιά)
Τελικά η λύση βρέθηκε και ...είναι πολύ απλή :-)
θα σας στείλω οδηγίες ...ξέρω ποιοί την θέλουν :-)
16/02 13:58  pol
Φίλη evie,δέξου ένα μπουκέτο πολύχρωμες ανεμώνες των βράχων.Είχα πάει για το αγαπημένο μου σταμναγκάθι και βρέθηκα μπροστά σε ένα "ανεμονολίβαδο"!
Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση!Ο νους μου πέταξε στα ζεστά καλοκαιρινά βράδια με την όμορφη παρέα στα αντίσκηνα!
16/02 14:19  evie
Ανεμώνες pol τι όμορφο αγριολούλουδο! Μύρισε άνοιξη στο ανεμωνολίβαδο και μέθυσε τα ηλεκτρονικά κυκλώματα των Η/Υ μας.
16/02 14:21  favlos
με ωραία παρέα με έβαλες...άψογο το embed...θέλω κι εγώ..
16/02 14:41  Goldmine
Evie, έκανες το θαύμα σου!

Πάνω στη μπρατσέρα σου είδα να εκληρώνεται και το δικό μου όνειρο, όπως και του αγαπητού Θρασύβουλου για τα βιδεάκια!

Με την πρώτη ευκαιρία σφύρα μαςκλέφτικα...Ξέρεις που κατοικοεδρεύουμε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την όμορφη Κυριακή που μας επιφύλαξες και τις μελωδικές αφιερώσεις...Άφησες την πινελιά σου σήμερα!

16/02 14:49  evie
favlos, Goldmine
Χαίρομαι!... που σας άρεσε.

Οι οδηγίες για την τοποθέτηση video ετοιμάζονται και αποστέλονται στις e-διευθύσεις σας:-)

και εύχομαι καλή οικειοποίηση του δανείου και όμορφες δημιουργίες...
16/02 21:09  EASY RIDER ( GARV )
Ευη προς ενημερωση σου δεν εχω παρει κανενα mail με οδηγιες , αν θελεις το ξαναστελνεις
16/02 21:15  evie
Garv, οκ θα στο στείλω πάλι, το είχα στείλει στην otenet διεύθυνση.
16/02 22:02  Goldmine
Άντε Garv σε πρόλαβα κάνε γρήγορα είναι πολύ απολαυστικό! H evie μας έκανε το καλύτερο δώρο!
16/02 22:05  santana
Ενα πολύ γλυκό ευχαριστώ
16/02 22:23  evie
Καλώς ήλθατε, αγαπητέ santana, στο petit bateau.
16/02 22:30  santana
Καλά μας ταξίδια...
16/02 22:36  evie
θα το προσπαθήσουμε, δεχόμαστε και παραγγελίες για προορισμούς και ρότες...
17/02 00:07  elenitsa 1
Αφιερωμενο στην οικοδεσποινα,με εκτιμηση

www.dailymotion.com/video/x3c6hl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου