Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Λάθος συγχρονισμός...

Λάθος συγχρονισμός... [επεξεργασία]
867 αναγνώστες
Πέμπτη, 3 Απριλίου 2008
21:28

ή όπως λέμε λάθος timing ...


 


Κωσταντίνος Βολανάκης


 


για όποιον δεν πρόλαβε να μπει έγκαιρα...


έφαγε φουρτούνα σήμερα


μέσα και η αφεντιά μου...


Τι! Ψέματα να λέμε;


 










Joan Miro (Spain) 1893- Landscape
Τα Ψέματα

 

Ψέματα λέει το δέντρο

ψέματα η ζωή

ψέματα και το ποίημα.

Μου αρέσουν.

Πώς αλλιώς;

Χτες είδα ένα παιδί_

ζωγράφιζε ένα δένδρο

ένα δικό του δέντρο

μενεξελί.

Δεν έμοιαζε με τίποτα.

Το παιδί και το δέντρο του

δε μου είπαν ψέματα.

Ούτε κ' εγώ.


 


Γιάννης Ρίτσος





Τα μεγάλα καράβια αντέχουν ... τα μικρά όμως;


Το μόνο καλό τους είναι ότι έχουν ευελιξία στις μανούβρες!


ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ...



Καλό βράδυ...


 

Σχετικές μετοχές:
ΚΥΠΡ
Σχόλια

03/04 22:13  Goldmine
Πολύ ωραίο ποστάρισμα, άψογη αισθητική!
03/04 22:16  evie
Σ' ευχαριστώ Goldmine!
03/04 22:20  pol
Καλησπέρα,φίλη evie.
Πολλές φορές,αν ο καιρός είναι πολύ παραξενος όπως τώρα,τα σκάφη παθαίνουν ζημιά μες στο καταφύγιο.Τόλμησες και καλά έκανες.Αν θες την ταπεινή μου γνώμη τα βλέπω "απόνερα μακρινής διαταραχής".
03/04 22:27  evie
Καλησπέρα pol! Για να δούμε τη συνέχεια! Είμαι περίεργη τι θα γίνει;
Ήταν μια αναλαμπή η άνοδος ή θα έχει συνέχεια;
03/04 22:31  pol
Πιστεύω χωρίς να ερευνώ.
03/04 22:38  voula 99
Καλησπέρα.
Αγαπητή evie αυτός ο Βολανάκης είναι από τους καλύτερους , ίσως γιατί εκτός από τα καράβια , υπάρχει και η βάρκα , οι κωπηλάτες και η προσπάθειά τους .

03/04 22:39  Goldmine
Γέφυρα ειρήνης και φιλίας με το μπλογκόσπιτο:
Και για να κοροϊδέψετε την πείνα σας, σας έχω απευθείας σύνδεση με το "μικρό καράβι" της evie.
Έχει πολλά καλούδια σήμερα, ένα σωστό Χρηματιστήριο Τέχνης !
Για να δείτε και μόνοι σας: http://evie.capitalblogs.gr/listArticles.asp".
03/04 22:42  Goldmine
Σας ενημερώνω για την απευθείας σύνδεση:-) με τη στεριά...
03/04 22:43  vampire
όλα καλά εκτός το timing...
με αυτήν την ΚΥΠΡ την έχω πατήσει.. και εγώ.
Μακριά από αυτή την μετοχή. Ίσως η πιο επικίνδυνη του 20η αυτό τον καιρό!
03/04 22:49  Broker
Evie είναι απλό,χάθηκε μια μάχη αλλά όχι και ο πόλεμος. Αύριο θα είναι μια καινούργια ημέρα, απλά μέχρι τότε κάνουμε ανασύνταξη δυνάμεων(συναισθήματα),προετοιμασία πολεμοφοδίων(σκέψεις,ένστικτα) και πάνω απ'όλα αναπτέρωση ηθικού! Ελπίζω να μην σε κούρασα,καλή σου νύχτα.
03/04 22:49  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
"Χρυσοπράσινο φύλλο..."
Κάποια στιγμή θα γράψω για το τρεχαντήρι, με το οποίο Σπουδαστές <ΤΟΤΕ> οργώναμε τις θάλασσες, αφού το είχαμε "αναστήσει" μετά από είκοσι χρόνια παροπλισμού... μου το θύμισε το tableau (σας, όχι του Χ.α.Α.).
Προφανώς θα αφιερώσω την αφήγηση εξ' ημισείας σε σας και τον Ναυπηγό της μπλογκογειτονιάς...
03/04 22:49  evie
Οι κοπηλάτες είμαστε εμείς voula μου φτωχοί και έρμοι επενδυτές που τολμούν να τα βάλουν με τα κύματα!

Ο pol μας δίνει οδηγίες για να πιάσουμε ψάρια σήμερα.

Στείλε κόσμο από εδώ goldmine! Φάτε μάτια ψάρια είμαστε! Που θα πάει όμως θα πιάσουμε κι αληθινά:-)
03/04 22:57  evie
Γειά σας φίλοι μου
vampire χτες την πήρα σήμερα έκανα stoploss δεν αντέχω τις χασούρες για πολύ.
Καλά λέει ο φίλος Broker, ανασύνταξη δυνάμεων και βλέπουμε και όχι! Μην το ξαναπεις οτι μας κούρασες ίσα-ίσα θέλουμε τη γνώμη όλων.
03/04 23:00  Goldmine
Προς το παρόν τραβάμε κουπί σαν γεροδεμένοι κωπηλάτες...
Μου αρέσει η παρατηρούμενη αυτοπαραδοχή των σφαλμάτων, γενικώς στην μπλογκογειτονιά:-)
Δίνουμε μαθήματα evie:-)
Άντε γιατί ξενύχτησα και χθες και κουτουλάω στο πληκτρολόγιο.
Καληνύχτα σας!
03/04 23:02  evie
Περιμένουμε τις ιστορίες με το τρεχαντήρι σας αγαπητέ Τριαντάφυλλε με τα ταξίδια του στα κύματα, θα μας φέρει το καλοκαίρι στη μπλογκογειτονιά μας!
03/04 23:03  evie
Καληνύχτα Goldmine και περαστικά με την ιωσούλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου