Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Στ' αραξοβόλι της παραλίας...μέχρι ν' αλλάξει ο καιρός.

Στ' αραξοβόλι της παραλίας...μέχρι ν' αλλάξει ο καιρός. [επεξεργασία]
495 αναγνώστες
Πέμπτη, 13 Μαρτίου 2008
17:45

 


ή μέχρι να δούμε τον πρώτο σχηματισμό βάσης...


 


"Ηλιοβασίλεμα στην παραλία" Κωνσταντίνος Βολανάκης


Κωνσταντίνος Βολανάκης: "Ηλιοβασίλεμα στην παραλία"


 


 



Yanni "The Storm"


Samvel Yervinyan [Armenia] - Violin

Sayaka Katsuki [Japan] - Violin

Victor Espinola [Paraguay] - Harp

Ramon Flores [Mexico] - Trumpet


 


Καλό απόγευμα...


 


 

Σχόλια

13/03 17:57  ΟΡΦΕΑΣ
καλησπερα σας
Στην Αμερική φαίνετε η ωριμότητα.
Μέχρι αυτή την στιγμή κανένας πανικός μπουνάτσα θα έλεγα
13/03 18:03  evie
Μακάρι ΟΡΦΕΑ, αυτό θέλουμε όλοι μας!
13/03 18:07  Θρασύβουλος Καλοχαιρέτας
Ωραίον και ώριμον. Χαιρομαι να σας αναγιγνώσκω. Τα δέοντα 5*
13/03 18:10  PREMIUM
Evie σ΄αυτό το βαρκάκι θα μπούμε ;;;

Πάντως εγώ έχω μπει και σε...περιμένω όπως μπορείς να δεις στον πίνακα :-)

Άσε που βλέπω μόλις τώρα ΚΑΙ το...ηλιοβασίλεμα...
13/03 18:11  shade
Μου γαλήνεψε την ψυχή η εικόνα σου.
Νάσαι καλά.
13/03 18:11  evie
Σας ευχαριστώ αγαπητέ Thrass, γράφω όπως νιώθω, κι όπως ενεργώ χρηματιστηριακά!
Un petit bateau, τι άλλο μπορεί να κάνει;
13/03 18:14  evie
Discount και Shade ευχαρίστως να πάμε βαρκάδα στο ηλιοβασίλεμα!

όπου να 'ναι θα αριβάρει κι ο pol!
13/03 18:18  PREMIUM
Για κοπιάστε γρήγορα γιατί τα ηλιοβασιλέματα δεν κρατούν πολύ και αμέσως μετά έρχεται δυστυχώς το...δύσκολο...σκοτάδι...
13/03 18:24  evie
κι...έχει ένα φεγγάρι απόψε...
μόνο 6 ημερών Disc.
13/03 19:10  Broker
Απόλυτα ταιριαστός ο τίτλος σου με το κλίμα των ημερών,δεν το κρύβω οτι απο χθές βρίσκομαι κι΄εγώ στην ασφάλεια και την γαλήνη της ακτής.Είναι πράγματι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για έλεγχο συναισθημάτων και αναπλήρωση δυνάμεων.Την καλησπέρα μου.
13/03 20:40  favlos
Ε...αν δεν ήξερα ότι είμαι σε Χρηματιστηριακό ιστολόγιο θα έλεγα ότι είμαι σε συνάθροιση αγαθών ψυχών με σκοπό τη Νιρβάνα.Αν και ελλοχεύει ο 'άλλος εαυτός' της evies κι έρχομαι στα ίσα μου.Βίρα τις άγκυρες.Εσυ και ο gold μου βγάζετε κάτι που συνήθως δεν το έχω...:)
13/03 21:03  evie
Καλησπέρα σας BROKER και favle σε χρηματιστηριακό blog είμαστε αλλά μπαίνουμε πότε - πότε και σε κανένα λιμανάκι για ηρεμία και σκέψη για τις επόμενες κινήσεις μας!
13/03 22:08  τσέρουλας
Μια παραλία ερημική
και ν' απλώναμε εκεί
της ζωής μας το βήμα
και δεν πειράζει που τόσα φιλιά
πριν να γίνουν παλιά
θα τα πάρει το κύμα.
(Λίνα Νικολακοπούλου)
Καλό βράδυ Εύη.
13/03 22:48  Τριαντάφυλλος Κατσαρέλης
Μια σύντομη καλησπέρα στην οικοδέσποινα και όλους τους "αραχτούς", έβλεπα χθες στο TV5 το φαινόμενο συμβολής της παλοιριακής κίνησης της θάλασσας και της κανονικής ροής του ποταμού Γιανκτσέ. Δημιουργείται τρείς συναπτές ημέρες κάθε έτος μόνο, ένα εγκάρσιο κύμα το οποίο προσκρούει και κατακλύζει τις όχθες ! Ο "Ασημένιος Δράκος". Τότε είναι επικίνδυνη ΚΑΙ η στεριά.
Η εκπομπή στην οποία το είδα "κρατάει χρόνια" και ονομάζεται : THALASSA...
13/03 23:28  evie
Αλήθεια, ποιος μπορεί να τιθασεύσει τα ανθρώπινα αισθήματα τη θάλασσα ή τις αγορές;
Όλα τους τόσο δύσκολα αλλά και τόσο μαγικά μας συντροφεύουν τη ζωή!
Καλό βράδυ τσέρουλα, καλό βράδυ Τριαντάφυλλε.
13/03 23:53  pol
Καλησπέρα φιλαράκια!Λίγο αργά γιατί η συμβία έκανε κατάληψη για σταυρολεξίες.
Μόλις φτιάξει ο καιρός θα σας οδηγήσω σε όμορφους τόπους για ψάρεμα και αχνιστό ψαρόζουμο στο φεγγαρόφωτο!
14/03 00:05  evie
Μία από τα ίδια είχα κι εγώ pol! Το πληκτρολόγιο ήταν κατειλημμένο όλο το απόγευμα από τον αδελφό μου, ετοίμαζε εργαστηριακές ασκήσεις για το δεύτερο εξάμηνο στους πρωτοετείς!

Περιμένουμε τα ωραία μόλις φτιάξει ο καιρός!
14/03 13:56  pol
Σήμερα άκουσα "το βασιλιά των οργάνων" και συγκινήθηκα παρά την αμουσία μου!
14/03 14:42  evie
Pol, η καθαρή καρδιά πάντα νιώθει τη μουσική και την τέχνη!
14/03 15:27  pol
Θα σας χάσω για μια βδομάδα φιλαράκια!Πάω Θεσσαλονίκη για την απονομή του πτυχίου της Κικής μου!
Καλή αντάμωση!
14/03 15:40  evie
Και σ' ανώτερα για την κορούλα σου pol να την χαίρεστε!
Πάντα να έχετε τέτοιες χαρές στα σπίτια σας φίλοι μου!
14/03 16:00  pol
Ευχαριστώ πολύ evie.Και σεις να δείτε να πραγματοποιούνται τα δικά σας όνειρα !
Ελπίζω να επικοινωνήσω από τον φορητό της Θυγατέρας.
14/03 16:16  evie
Πάρε τo username και password μαζί σου pol!
Καλό ταξίδι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου